Merhabalar ben en son nisanin 13 unde regl oldum bugune kadar da gecikti 2 aylik bi gecikmem var ilk defa basima geliyor bu kadar gecikme defalarca kan verdim evde test yaptom negatif en son doktora gittim ultrasonla bakti temiz hormonlarima bakti sorun yok sokturucu ilac verdi kulladim biteli 1 hafta olucak hala regl gormedim randevu alamiyorum dolu basina gelen varsa sorun ne olabilir bana bi akil verin lutfen