Arkadaşlar ilk hamileliğim 17 18 haftalıkken hissediyordum hareketlerini sürekli dışarıdanda belli oluyodu bazen ama şimdi 27 haftalık oldum hissetmiyorum tık yok çok hareketli birisi değilim ama hissetmiyorum hastanelerde randevu sorunsalı var bide ne yapmam gerek 😔 erken doğum ölü doğum falan olma riski varmı yardım edin