Elabadeninannesi Kızlar 32 haftalık hamileyim bugün doktora gittim suyun fazla ama normal dedi ama araştırdığımda okadar değişik şeyler okudum ki size de sormak istedim.
AysuDereli Elabadeninannesi Elabadeninannesi benimde suyum fazlayms istirahat verdi doktor proluton iğne verdi erken gelecekmiş benimkide internette hep kötü şeyler yazıyor okudukça benimde moralim bozuldu inşallah birşey olmaz sağ salim kucağımiza aliriz
Gizem25 Elabadeninannesi doktorum banada fazla dedi ama bunun sebebleri var dedi şekerden fazla olur dedi kansızlıktan olur dedi erken dogum felan hiç kotu bişey demedi benımde kanım düşük ilac kullanıyorum kanım normale dönünce belki düzelir