Melek40 öncelikle allah kolaylık versin. Yapmaya çalıştığınız şey hem zor hemde yorucu. Ama imkansız değil. Ben hamile kalmadan önce günde bi buçuk iki paket sigara içiyodum. Daha önce bana hiç bir his sigarayı bırakabileceğimi düşündürtmemişti. Hamile olduğumu öğrendiğim gün kendimi mecbur hissettim çünkü içimde bir can vardı. İlk muaynemden çıkar çıkmaz o sigarayı bırakma konuşmasından sonra aklıma ilk sigara yakmak gelmişti😆😆İlk 3 gün inanılmaz zordu, sonraki hafta her an aklımdaydı özellikle biri yakınlarda içiyosa. Ama daha sonra azaldı, her gün daha iyi olmaya başladım. Asla istek tamamen geçmedi ama şuanda 25. Haftamdayım hiç aramıyorum. Çok çok çok zorlandım ama inanın ben yaptıysam herkes yapar. Size önerim azaltma yöntemiyle kendinizi daha fazla yıpratmayın. Zaten çok zor bişey yapıcaksınız eziyeti bikere çekin. Umarım en kısa sürede bırakırsınız🙏🙏