Aylinsemih Sultan3455 çok su tüketmemiş lazım birde iyi bir çatlak kremi gerek ben eczanede çalışıyorum kendimden ornek vereyim ben eczanede çalışıyorum uvela almıştım kaç sene önceki çatlakları bile giderdi günde 1 kez surmeme rağmen krem bitince eşimi yolladim git te bizim eczaneye yenisini al dedim saolsun bizim isyerindekiler daha yeni tarihi gecmis babe marka çatlak kremini ayırmışlar onu getirdi eşim sürdüm catlaklari önlemek yerine daha da çoğalttı bende artık kolumu kaldırmaya halim kalmadığı için saldım valla hiç sürmüyorum ama uveleya geri dinmedigime pişman oldum
merviskoooo Sultan3455 ben bu çatlak olayı olacağı varsa oluyor diye düşünüyorum doktorum biooil önerdi 3 aylıkken millet pehlivan gibi yağlıyor kendini ben sadece duştan duşa sürdüm pek önemsemedim üstelik cildim kuru su da çok içmem annemin de çok çatlağı vardır dedim kesin çatlarım ama çok şükür hiç çatlağım olmadı 40 haftalık oldum valla şaşırıyorum üstelik 14 kilo aldım bilemiyorum belki iç karın yağ yapısıyla da alakalı siz tedbirinizi alın tabiki yağlayın ama kafaya da takmayın derim
Suleasyaa Çatlayacagi varsa çatlıyor malesef bende yağlı guresci gibi geziyordum. 33 haftamdayim bugün bacak iç kismim yırtılmış arkasi yırtılmış henüz kirmizi renkte olduğu için günde 4-5 defa kurudukca yaglamaya başladım umarım beyaza donmeden gecer
ebru05 sanırım genetik o benimde şuan 28+4 hiç birşey sürmediğim halde daha çatlamadı sadece yeşil yeşil damar belli oluyor