Melikeaydinnn Selamun aleykum hanımlar etrafınızda hiç amniyon sıvısı az olup takviye su verilen duydunuz mu çok acil ihtiyacım var
Prensmmmm Melikeaydinnn yengeme yapıldı dicle üniversitesinde prof yaptı böyle sağlıklı doğum yapan çok kadın varmış ozaman öyle demiştiler biz öaşesef bebeği kaybettik ama onda pıhtılaşma vardı
Bsmlh Melikeaydinnn degerınız kaç su olarak kaç kadranda ne kadar kalmış ben 27 basladı 37 de doğum yaptım
MDT Melikeaydinnn benim suyu alt sınırdaydı. Su takviyesi verilmedi ama 4 günde bir serum takviyesi aldım, bşraz daha fazla su içmeye gayret edip havuç suyu içtim. 3 haftada biraz çoğaldı suyu.
Melikeaydinnn Prensmmmm çok geçmiş olsun başınız sağolsun şuan aynı durumdayim halen suyum az az geliyor yaptirmak istiyorum ama hiç bi garantisi yok çok zor bi durum
Melikeaydinnn Emosss35 suyum geldi dün sabah çamaşırımı 3 kere ıslatacak kadar ve halen az az devam ediyor hastanede yatıyorum şuan
_cekirdek54 Emosss35 ebe rutin bi kontrolde kalp atışını dinlemişti kalp atışı vardı ama çok düzensiz ve az demişti acile git bi sıkıntı olabilir bebek strese girmiş o yüzden muhtemelen dedi gittim suyum az olduğu için 2 gün hastanede yattım serum takıldı sonra düzeldiğini söylediler
Emosss35 Melikeaydinnn bende 3 gundur ayni seyi yasiyorum progestan en basindan beri yapiyordu sulu akinti ama 3 gundur cok fazlaydı korkuyorum bende
Melikeaydinnn Emosss35 Rabbim sakınsın yavrularimizi çok zor bi durum ben progestani bi kaç gün önce bırakmıştım neyden oldu hiç bilmiyorum
Alone Emosss35 progestan kullanmaya başladığımdan beri özellikle akşam uyurken sulu akıntım geliyor ama bildiğin ıslanıyor çamaşırım progestan mı yapıyor ki acaba 😞 doktor suyun değildir dedi ama içimde hep bi şüphe
Emosss35 Melikeaydinnn aminn bende kontrolümü bekliyordum sormak icin onumuzdeki hafta sizin yazınızı okuyunca gitsemmi acile diye dusunuyorum
Melikeaydinnn Bsmlh yani değer olarak söylemediler ama şuan sınırda dediler hani durmazsa su gelmeye devam ederse yapacak bişey yok dediler antibiyotik ilaç veriyorlar sadece nolucak bilmiyorum sürekli bi ağlama hali
Bsmlh Melikeaydinnn moral cok onemlı cnm sakın kal allahım bılır onlar ne dese boş havuc bende sekerı kaldırdı armut su ile ilaçlarla 37 gördüm ben inşallah sende gorursun
Melikeaydinnn MDT çok korkuyorum halen yazarken bile su geliyor inşallah bişey olmaz yarın başka bi doktora gidicem acil su takviyesi isteyeceğim başka çarem yok bu şekilde su kaybedersem bebek yarını görecek mi bilmiyorum nolur bana dua edin
MDT Melikeaydinnn sizin daha acil bir durum o zaman. Benimki öyle değildi.Endişelenmeyin 2 güne kadar susuz yaşayabiliyor sanırım bebekler ama isterseniz yarını beklemeden acile gidin. Dua edecem. Allah sizi de bebeğinizi de korusun 🤲🏻
Melikeaydinnn MDT şuan hastanede yatıyorum zaten ama burda da yapacak bişey yok diyorlar yarın için şu takviyesi randevusu aldım inşallah yaşar bebeğim dua edin olur mu
MDT Melikeaydinnn Allah’ın izniyle Yaşar siz yüreğinizi ferah tutun. Siz stres yaparsanız bebeğiniz de strese girer
Emosss35 Alone bende iki gundur cok artti progestanin yaptigini biliyorum ama yinede tedirgin oldum geldim hastaneye vajinal muayene sonrasi kanamam oldu ördek taktilar iki kez acayip canim acidi normaldir umarim kanama bu arada bebegin sivisi iyiymis şükür
Melikeaydinnn Alone suyunun olup olmadığını örnek alıp bakıyorlar canım bebeğin suyuysa 1 dk sürmeden anlıyorlar inşallah değildir inşallah normal akintidir
Melikeaydinnn Emosss35 Rabbim sizede şifa versin inşallah sağlıklı ilerler bizim durumda aynı halen sıvı geliyor yarını bekliyorum kalp atışlarını dinliyorum iyi olmak için