Tulay01 Hafissee valla sorma aynı ben artık doğsa diyorum dayanamıyorum gerçekten zor Allah yardımcımız olsun 😊😊
Albayrakcansu Burcuseyy bende 38+3 deyim.Son gün 3 Temmuz . Eğer sancım olmazsa yatış ve suni sancı dedi doktor . Bakalım hayırlısı inşallah
Burcuseyy Albayrakcansu ben biraz korkuyor gibiydim ama artık yataktan kalkmak bile.zorladigi için suni sancida beni çok urkutmuyor 🙂
Babyjo Hafissee Nişan geldi hemde 3 kere hatta duzenli sqnci oldu ama birden durdu hala.tik yok deliricem ciddi deliricem kanrim kocaman nefes alamiyorummm bebek kilosu aldi basini gidiyor napsakta dogum baslasa bilmiyorum 😥
Beyzan Hafissee yok canım hiç öyle bir şey duymadım sen de korkutma kendini benim posta hep benimki de 2 dk sürdü çok kolaydı yorumları geldi hep
Babymomy Hafissee akıntınız nasıl. Ben 32 haftalığım üc dört gündür sabah kalkar kalkmaz bir parmak kadar alıntı okuyor gün içinde normal. Ama bu alıntı normal mi ki Dr randevuma daha var
Hafissee Babymomy benmde sabahları artan akıntım var günlük ped kullanıyorum gün içinde o kadar değil ama bazen sabah resmen oluk oluk oluyo
Berfininannesi Gmz41 Canım benim doğumdan 2 hafta önce nişan gelmişti yani değişiyo 2 saate doğum yapan var 2 haftayada
Hafissee Hafizeplt yok bacım yok ah ah 😁 dogurmadım sezaryen istersem 7 temmuzda alcak aam haftaya catı muayenesi olcam ona göre bakacaz 😁
Hafizeplt Hafissee çatı muayenesinden sonrada yazsana acıyı mu ne oluyo nasıl oluyo🙊 senin ne kadarlıktı