Gebelik şekeri olan anneler merhaba, şeker çıktıktan sonra dahiliyeye mi gittiniz özellikle endokrinolojiye mi? Doktorum endokrinolojiye git dedi ama hiç bi yerde adam akıllı randevu bulamadım dahiliye de bu alana bakıyormuş dahiliyeye mi gitsem bilemedim