zehranurr ya ben de diyorum ki gittim ama dikkat ettim sıcakta durmadım ben de sıkıntı değildi yani bu benim doğrum, benim yorumum, benim senin sözünle hareket etmesin zaten. Doktorum sorun olmaz dedi. sen de kendince yorumunu yap geç . klavye yarıştıran sizsiniz.