Merhaba, çok şükür bana da yazmak nasip oldu. Allah dileyen herkese bu tarif edilemez duyguyu tattırsın inşallah. 3,5 haftalık hamileyken Covid geçirmiş ve hamile olduğumu bilmeden plaqunil ve favira kullanmıştım daha sonra hamile olduğumu öğrendim ve bu habere ilaç kuşlandığım için sevinemedim. Bir sürü doktor gezdim. Alalım diyen de oldu ya hep ya hiç kuralı geçerlidir etkilendiyse düşer devam edelim diyen de. Ben de devam etme kararı aldım 20. Haftaya kadar sürekli kanamalarım oldu başta sebebi belirlenememişken daha sonra plasenta previa teşhisi kondu,26. Haftada düzeldi bu sefer de suyum azalmıştı bol su içerek onu da 28. Haftada hallettik. Bebeğim ters duruyordu ctesi kontrole gitmiş ve her şeyin yolunda gittiğini öğrenmiş ve 5 temmuza sezaryen günü almıştık. Ancak salı sabahı 7de ben uyurken aniden suyum geldi. Hemen hastaneye gittik acil sezaryene alındım. Spinal epidural sezaryen oldum. Bu kısmını çok anlatmıycam benim canım tatlıdır 🤣 sonra oğlum doğdu 3200 gr inanamadık çünkü ctesi ultrasonda 2800 çıkmıştı. Ciğerlerindeki suyu atamadığı için kuveze aldılar bebeğimi benim de dikiş ağrılarım vardı bebeğimden de ayrı olunca geceyi çok zor geçirdim. Ama ertesi gün akşam 4te yanıma verdiler 7de de taburcu olduk. Şükür evimizdeyiz ve bir sıkıntımız yok. Sütüm gelmedi ama eds ile besliyoruz çok zorlanıyorum ama aşacağız inşallah bunu da. Hamileliğimde 12 kg aldım son güne kadar çalıştım, araba kullandım, yürüyüş yaptım.Erken doğum riskim yoktu her işimi kendim yaptım aktiftim. Şimdi daha şişim neden anlamadım sanırım sonradan ödem topladım ya da hala anestezi etkisi bilemiyorum. Şimdi tavsiyelerime gelirsek bol bol depend ve hasta pedlerinden alın sezaryenden sonra kanama çok oluyor. Yanınıza bol bol da emzirme geceliği alın. Çantanızı erken hazırlayın sürprizler olabiliyor :) Sormak istedikleriniz varsa cevaplarım. Bu arada happy kidse geçicem ama hala bebeğimin doğumuna 25 gün var ayarlardan bulamadım :)