Durunas Kızlar tirodlerim çok düşük 19 cu haftaya girdik 2 kez doktora gittim tiroid için ilkinde testim düşük ve ilerleme yoktu tiroid ilacı kullanıyorum aç karnına içilmesi kazmmış sabahları bulantı yüzünden içemiyorum bende akşam üstü içiyorum hergün düzenli yutmama rağmen yok yükselmiyo bugün yine test verdim sonuç bekliyoruz dua edin lütfen yükselsin zeka geriliği olur bebek geri zekalı olur dedi doktor modum çok düşük hersey rabbimden şükürler olsunki 2. gebeliğim bu. ilk oğlum gayet sağlıklı hergün kan sulandıricı iğne kullanıyorum 2 sindede kullandım çok zor geçmişti bide bu eklenince 😔Varmı tiroid ilacı kullanıpta yükselen veya yükselmeyip dogum yapan bebişleriniz sağlıklımı bilgilendirseniz sevinirim🙏🙏
Burcuseyy Durunas gerçekten nasıl bı doktora gidiyorsunuz merak ettim gerizekalı olur da ne demekmiş? Siz iyi olun bebeğinizde iyi olsun üzmeyin kendinizi. Herkesin bir imtihanı var bu dünyada
Alparslanbebe geri zekalı ne demek miş acaba, benimde troidlerim de dusukluk vardi ilac kullaniyodum ama tamamen duzeltmemisti,3 gun once dogum yaptim bi problem yok 😏
Durunas Alparslanbebe Normalde zeka geriliği diye biliyoruz ama doktor pat diye geri zekalı olabilir dikkat ed dedi 2 doktordanda aynı cümleyi duydum Çok şükür canım gözün aydın ozaman umarım bizdede bi sorun olmaz
Alparslanbebe Durunas doktorun uslubunu hic beğenmedim bence baska bi doktora git ,duzgun bi ilac versin, inşallah sanada sagliksi sıhhatli kucagina almak nasil olur 🎀