Canımın çektiği şeylerde kendimi kısıtlamiyorum mesela cips vs olsa bile ama hergün yada oturup bir paket yemiyorum :) onun dışında çok fazla vücuda ödem tutacak tuzlu hamur işi vs tuketmiyorumm ama dediğim gibi canım çektiğinde yiyorum azda olsa nefsim körelsin diye. Ekmeği tam buğday yiyorum hep hem çok seviyorum hemde midemi rahatsız etmiyor. Kahvaltımı cok iyi yapıyorum ozellike iki tane kaynamış yumurta çok iyi Tok tutuyor meyve çok tüketiyorum ara öğünler de kuru yemiş falan (Pilav makarna vs ) bunları çok çok nadir yiyorum. Yani ben kararında beslenip herşeyden tadiyorum. Bunların yanında harekette çok önemli yürüyüş ve spor yapıyorum benim bu şekilde 🤗