MnSnn 30. Hafta içindeyim yaklasik iki haftadir benim de oluyor doguma az kaldigi icin bebek hareket ettikce asagilara baski yapiyormus ondan olurmuş ilk hamileligimde de olmustu bunda daha da siddetli ama nornal diyorlar magnezyumu ihmal etme demisti doktorum