supermommm Kızlar pazartesi gebeliğimi 177 ile ögrendim bugün tekrar verdim kan 836 olmuş çok mu yükselmiş yoksa normal mi kızlar
Mom0891 supermommm iyi yükselmiş 3 günde canım ilerleyen haftalarda hızla artmaya başlıcak inşallah 🙏🏽🧿🧿
Mom0891 supermommm eğer 1 günde bu değere ulaşsaydın o dediğini düşündürürdü canım ama 3 günde gayet normal 2 günde 2 kat artar zaten normal olarak.doktoruna attın mı sonucu dış gebelik gelmesin hemen aklına çoğul gebelikte olabilir canım olumlu düşün 🙏🏽
supermommm Mom0891 pazartesi sabahtan vermiştim kanı 177 çıktı kan sulandırıcı kullanıyorum canım bugün işte 3 gün oldu 800 olmuş
Mom0891 supermommm canım 4-5 haftalık oluyo sanırım kese karından usg ile gözükebilir ama gözükmezse transvajinal usg ile daha net sonuc alırsın.Benim karından gözükmedi alttan muayenede gözüktü o haftalarda
Mom0891 Masal53 canım örneğin, 4 haftalık gebelikte Beta HCG değeri 5-426 mlU/ml’ dir.Mesela benim 587 iken 5 haftalıktı☺️☺️Arkadaşın @supermommm 800 küsür.Son adet tarihini baz alarak hesaplasın muhtemelen 5 haftalık .Pazartesi 6 haftalık değere ulaşır 1080 üstü yani
Masal53 Mom0891 değerlere bakma canım sen bende öğrendiğimde doktora kaç haftalık diye sormuştum değerde anlaşılmayacağını ultrasonun net cevap verdiğini söylemişti