Sağlık ocağının testlerine çok güvenmeyin benimde yüksek çıktı dahiliyeden tekrar test istedim aslında gayet normalmişş değerlerim doktorunuzda bi soeın görmediyse endişelenmeyin çünkü haftasına göre değişiyor ben 20 haftalıkken 2.30 du gayet normal bu haftada böyle olması gerek zatencdemişti