MineLule Benim arkadaşım hamileliğinden doğuma kadar hep enfeksiyon yaşamış hamileliğinde de hala enfeksiyon barmış ama ertesi güne hastaneden çıktılar benekle bir sakıncası olmadı sezeryan oldu oda gün vermişti ameliyat günü ama dört gün önceden sancısı gelince hemen gitti hastaneye