Kizlar bu gun kontrolüm vardi doktorum utroson da bebek kanala girmiş ve nst de savcılarını çıktı sonra acilmam varmi diye çatala gec bakayim dedi ama ben kendimi biraz sıktım ilk defa çatala oturduğum için bakmadi doktor hafta ya gel ama bu korkunu yen dedi bu arada 37+ 1 haftalik ve erken doğum riski olduğu için aylardır yatıyorum bi hafta daha yat bebek gelmesin erken dedi