Fabulousmom Göğsüme bıçak saplanır zonklar gibi ağrı giriyor. Geçince de yanma hissi bırakıyor. Yumurtlamanın 10. Günündeyim. Böyle birşey yaşayan oldu mu?
Deletedmom23234 Fabulousmom Benim de normalde hiç göğsüm ağrımaz adet döneminde bile fakat bu hamileliğimde göğüs hassasiyetim vardı çok fazla. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah ❤️
Zeysezer Fabulousmom olabilir canım yumurtlamadan 14 gün geçince test yap çıkar benim çıkmıştı inşallah vardır
Irm_brk12 Fabulousmom goguste hassaslik ve ağrı acı birde büyüme ilk gebeliğim bunları yaşamıştım sık idrara çıkıyordum
Fabulousmom Deletedmom23234 Allah razı olsun 🤲🏽 Benim adetken oluyor hafif göğüs ağrım ama hiç böyle ağrılarım olmaz
Fabulousmom Irm_brk12 bende de var onlar bir de kasığımın sol tarafı çok ağrıyor adet olacak gibi. Kendimi o kadar hamile gibi hissediyorum ki
Irm_brk12 Fabulousmom aynen rahim büyüdüğü için olabilir ben ilk zamanlar ogrendim gittim 2aylik hamileymisim demekki dedim çok şükür bebegimin belirtileriymis Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
melek6161 Fabulousmom 3+5im göğüs ağrısı bişi yok Daha yeni öğrendim Sadece kasık ağrısı adet olcak gbi bi ağrı var o kadar🤷♀️
Fabulousmom melek6161 yaaa ne güzel ben 16sında çatlama gördüm ne zaman öğrenicem sabırsızlanıyorum 🥰🥰