Teslime328 Oğlumun ismini Alpay koyduk ikimizin ortak kararı ile şimdiki olacak olan çocuğumuza da isim düşünüyoruz sen Müge ismini istiyorum eşim de Asya ismini çok istiyor sizce hangisi iyi eşimi bir türlü ikna edemedim iki isim de koymam napcam bilmiyorum
Teslime328 MineLule teşekkür ediyorum öncelikle ve gercekten çok zor eşimi de kırmak istemiyorum ama Müge ismini de çok istiyorum
Deniiiza Teslime328 tabi ki karismak bizim haddimize değil ama müge z kuşağına pek de uygun isim degil. Asya havası olan bi isim. Umarım gönlünüze göre olur