selcan06 39+3 gunluk hamileyim kizlar bugun cati muanesi oldum vallaha size bisey diyimmi hic ama hic korkmayin aci denen bisey yok ben hissetmedim bile ya sıkmayın kendinizi cok rahat 2.3 saniye suruyo yani doktor iki gunede dogum olur dedi insallh bakalim az bi lekem oldu sadece bakalm bu gece insalh giderim
Fatosef selcan06 ilk çatı muayenenz mi acaba bende 37 deyim yarin kontrolüm var çatı muayenesi yapar mi bilmiyorum. Yoksa son haftaya mi bırakıyorlar muayeneyi
Eylemmm1655 selcan06 cnm az önce ben de kontrole gittim 37 haftalik geleyim çatala korktum bakmadi doktorum haftaya cagirdi korkunu yen öyle bakicam dedi bebek utrosonda kanala girmiş sancim bile cikti
Ilkim_34 selcan06 kanama şeklinde mi oldu leke şeklinde mi bende 37+1 im bugün olduk önce kanama geldi şu an hafif hafif lekelenme oluyor doktor normal dedi ama bel ağrısı çok fazla olmaya başladı sizde de var mi
selcan06 Fatosef yani 2. grbeligim ama ilk defa cati muyanesi oldum 37 de yapmazlar sanmiyom kucuk cunku daha son aylarda bide ntsde sancin cok cikarsa bakiyolar
Burcakoca2526 Ben 39. Haftada çatı muayenesi oldum, hiç ama hiç acımadı, zaten kısacık sürüyor. 2 gün sonra lekelenme geldi ama. Nişan mı ondan dolayı mı oldu bilemedim.
Taze_gebe selcan06 yaaaa gerçektrn miii ama deidki açılma yok yumuşama var sanki umutsuz vaka gibi algıladım🥴 öyleyse tekrar motive olayım🤓
Fatosef selcan06 bende onu merak etmiştim sanci olmadan bu haftalarda bakılıyor mu diye. Bakmamalari daha iyi olur benim için şimdilik
selcan06 Taze_gebe yok yok acilmada dogumda olacak illaki yumusamasi onrmli oyle duydum ben kolay olur dediler sende korkmassan daha kolay olur 😄
selcan06 Ilkim_34 benim.kanama seklinde degil sadece hafif salyali leke geliyo bel agrisi cok hafif yok dencek kadar var senin coksa eger takip et dogumun basliyo olabilir canim
selcan06 Ilkim_34 yani 37 cok erken diye biliyorum gittigim.hastanede hep oyle gordum girenleri ama sizin sanciniz falan varsa ondan yapmistir belki bilemedim
Ilkim_34 selcan06 sancilarim da cok hafif çıktı ama demekki doktordan doktora da değişiyor 1 cm de açıklık çıktı
Ilkim_34 Fatosef nst de girmeden yaptı bana önce çatı muayenesi sonra nst ye girdim ben ama kanamam oldu bi hafta daha bekleseydi daha iyi olurdu doktor bu hafta yapıldığını söyledi demekki her doktorun sistemi farklı
selcan06 Ilkim_34 tabi demekki farkli benim gunum gelmisti aslinda daha 4 gun var doguma ama cayi muyanesi yapalim artik ewde sancini cekip gelirsin dediler yolladilar
Fatosef Ilkim_34 anladım teşekkür ederim sizin kanamadan dolayi almış sanırım benim sancm vs yok belki de bakmaz çatıya.