Gizememir08 İlk doğumum normal giderken sezeryan oldu 12 saat sancı çektim o yüzden hiç bana sormadan direk spinal anestezi verdiler bunda epidural olmak istiyorum epidural olanlar bilgi verebilir mi bana
glnzem Gizememir08 23 gün önce spinal sezeryan oldum ne baş ağrısı ne bel ağrısı çekmedim çok şükür 🙏🏻
Alize1 Epidural sezeryan oldum ilk dogumumda onda baş ağrısı yaşamadım ama başka bi ameliyatimda spinal ölmüştüm 1 Ay baş ağrısı çektim. Ama ikisi aynı diyorlar hemşireler falan