Dyg34 ikili testin sonucu iyi çıkarsa üçlüye gerek duymuyolar ben sadece ikili yaptırdım. İkili üçlü dörtlü hiçbiri yüzde yüz doğru sonucu vermiyo yüzde 70 80 lerde bi istatistik oranı çıkartıyolar bebek down sendromlu mu diye. Size kalmış tabiki ama doğduğu gün bi şokla karşılaşmamak için yapılmalı bence ona göre bi önlemini alırsın ya da bu duruma kendini alıştırırsın. Allah korusun bütün bebeklerimizin sonucu iyi çıksın sağ sağlim kucağımıza alalım