Kadergkk Merhaba 🌸hamile olduğumu bilmiyodum sürekli gecikmeler yaşıyodum ama 5hafta 5 günlük hamileyim ve 10 gün önce covit alışı oldum doktora gittim bişey olmaz dedi ama ben bebeğime bişey olur doğunca bi sorun olacak mı diye çok korkuyorum hamile olup aşı yaptıran varmı bişey oldu mu
Kayraninannnesi Kadergkk aşı hakkı bana yeni çıktı ama son günlerim diye yaptırmıyorum ilk 3 ay önerilmiyor diye biliyorum ama doktorunuz birşey olmaz demiş korkutmayın kendinizi
idiloska Kadergkk hamilelere yapılıyor artık aşı, ben geçen hafta olacaktım, sinovac önerdi hatta doktorum ama sinovacla yurt dışı sorunu yaşayabilirim diye yaptırmadım, doğum sonrası biontech olacağım.
Kadergkk arzuublm hep araştırıyorum ilk 3 ay olmaz diyen de var olur diyen de bebeğimde bi engel yaratacak diye korkuyorum
Kadergkk Bende öyle duydum önerilmiyor diye ama doktorum bile içimi rahatlatamadı hiç aklımdan çıkmıyor pişmanlığım beni bitirecek
Elisanehir Kadergkk bana da aşı çıktı her ikiside kaan kocatepe benim doktorum kendisini hemen yazdım sağolsun kaç ilk 3 ay önerilmediğini söyledi şuanlık biontech olabileceğimi olmamın daha iyi olduğunu bebeğin antikorlu doğmasının iyi olacağını söyledi bende korkuyordum açıkçası ama şuanlık bir sorunum sıkıntım yok yine de doktorundan kesin bilgi alman gerekli 🤗