Papatya2018 yok canım hıc korkma bızım doktorumu her gıttıgımızde bakın burda ama zararı YÖK Doğumda gıdecek diyor çünkü 12 haftalık artık kese degılde bebek oluşmuştu ona rağmen bu güne kadar çok şükür bır sıkıntı yaşanmadı ikizlerin yaradılışı o sekıldeymıs ben hemsıreyım ılk defa duymuştum kendımde k😊