Merhaba hanımlar biliyorum belli ideal yaşlar olması çocuklar arası iletişim için daha sağlıklı fakat bizim tüp bebek ve tüp bebekte saklama süresi 5 yıl bizim 3 yılımız kaldı bu yüzden çok ertelemeden tekrar çocuk düşünücez. Artıları ve eksileri neler? Tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum 🤗