Evettt.. Merhaba arkadaşlar. 2.5 yıldan sonra tekrardan happy Mom dayım. Pek planlı sayılmasada yeniden hamileyim😄adetime 3 gün kala test yaptm pozitif 2 gün sonra tekrarladım bu kez 2.çizgi daha koyulaştı. Dün kan verdim bugün sonucumu aldm beta 128çıktı doktor muhtemelen 3 4 haftalık dedi bakalım henüz doğum doktoruna gitmedim hayırlısı olsun inşallah 🥰❤️🧿