Butr354nf Açıkca söylemek gerekirse her ismin en az 1 anlamı olmalı diye düşünüyorum. Düşünsenize “Aa ne güzel isim,anlamı ne?” Diye sorduklarında aklınıza herhangi bir anlam gelmeyecek çünkü anlamsız. İsmin hem okunuşu, hemde anlamı güzel olmalı ve içinize sinmeli.