Merhaba arkadaşlar 5.gün dondurulmuş emriyosu 9gün önce transfer yapıldı dün ve bugün evde idrar testi yaptım ama hiç bir silik çizgi bile çıkmadı çok moralim bozuldu . Bu sabah kan verdim sonucum yarın çıkacak sonucu çok büyük bir merakla bekliyorum çok da korkuyorum testlerde çok az da olsa silik çizgi görürdüm diyorum kan sonucum da düşük çıkacak diye korkuyorum