Progestan ilaç değil takviye canım,çocuk için zararı hiç yok yararı ise çok fazla. İlk gebeliğim düşük olduğu için 2.gebeliğimde hiç bir riskim olmamasına rağmen tedbir amaçlı gerdi 12.haftadayım hala kullanıyorum 14te kesecez dedi 🙏🏻 14te de kontrole gitmeden kafama göre ilacı kesmeyi düşünmüyorum.