Deniz00 Arkadaşlar hamilelik döneminde kpssye çalışanlar var mı? Doğumdan önce notları bitirme çabasındayım ama işin içinden çıkamadım plan yapan varmı? 2022 önlisans bu arada
Kuzucccum Deniz00 önceki yıldan dershaneden kalma defter kıtap notlarım var sadece tekrar edıp bol soru deneme çözeceğim . Doğumdan sonra mı çalışmaya başlayacaksınız yoksa ?
Royalsun Deniz00 bende çalışmayı düşünüyorum ama hamileliğin başlarında olduğum için bulantı ile uğraşmaktan başımı kaldıramıyorum. Ne zaman toparlanırsam hemen başlayacağım. Ama bebiş doğduktan sonra nasıl olur bilemem.
Nlfrylmz Deniz00 bende 2022 lisansa giricem ama bir gün çalışıp beş gün yatıyorum. Artık agirlasmaya da başladım bakalım nasıl olucak
Deniz00 Asil_Egem ben instagramda bir sayfadan pdf notlar aldım illa kendimde yazmam lazım yavaştan onları temize çekmeye başladım ilerisi için bir plan yapamadım
Deniz00 Asil_Egem not.defterimbenim diye bir sayfa tüm dersleri tek tek elleriyle yazmış arkadaş pdf olarak atıyor tüm dersler için 35tl ödeme yaptım whatsapptan pdf olarak geldi gayet güzel notlar
Deniz00 Asil_Egem notları şuan tamamlarsam bebeğimleyken anca okumak soru çözmek kalır günde 2-3 saatimide uykusuna denk getirsem yeter gibi 😊
Deniz00 Kuzucccum şuan kendimi dinç hissediyorum haftadayım bu süreçte notları tamamlasam doğum sonrası için planım yok işte şuanlık
Kuzucccum Deniz00 bende doğumdan sonraya çalışrım dıye düşünüyorum ıns zor olmaz çünkü daha çok var sınava doğum Eylül ılk haftası görünüyor bakalım 🤔 program yapmak gerek uyarsak tabı bebişten fırsat buldukça 😀
Deniz00 Kuzucccum notların varmış zaten bende notları aradan çıkarma çabasındayım yazma işleri kalksa videolar soru çözümleri kalır😊
Deniz00 Royalsun benim hatam en başından başlamamak oldu bulantım halsizliğim hiç olması başlamadım şimdide uzun süre oturmak sıkıntı veriyor😊
Kuzucccum Deniz00 aynen yazmak uğraştırıyor sız de şuan tamamlayın sonrası okuyup tekrar etmek soru çözmek kalıyor onu da zaman oldukça uygularsınız 😊
Royalsun Deniz00 kısa kısa mola verebilirsiniz hem vücudunuzda şişlik ödemde oluşmaz hareketsizlikten dolayı.