Bende sağ ve sola yatmaktan sıkılınca daralınca sırtüstü yatayım diyorum ama yok tıkanıyorum daha çok rahatsız oluyorum😖 5 aya kadar herhangi bir tehlikesi yok diye biliyorum ama 5. Aydan sonra sırtüstü yatmak iyi değil kan akışınız yavaşlıyor nefes almanız güçleşiyor haliyle bebeğede oksijen akışı azalıyo. Sol tarafta bebek daha bol oksijen alıyormuş bugün doktorum söyledi. Elinizden geldiğince sol tarafa yatın gecede belinize destek olacak yastık koyarsanız rahat edersiniz belki ☺️