Anestezi07 Merhabaa sevgili annelerr. Ben 15 haftalık hamileyim. Biliyorum şu an çok erken ama tam bebeğin olduğu yerde seyirme gibi hareket hissediyorm bi kaç gündür bu bağırsak hareketi değil biliyorm. Acaba bebek haraketi mi yaşayan var mı ? 😬
Erez Anestezi07 Bebek haraketidir. Zayifsan hissetmis olabilirsin. Ben hep 19 20 lerde tam hissettim gobuşten dolayi 😂
Beyzabcr Anestezi07 evet cnm seyirme gibi pit pit atıyor. Zaten normal karin hareketlerinden cok farklı biliyosun iste o bebisin😍 bazen hissedeceksin bazen hissetmeyeceksin telasa kapilma 25. Haftalara kadar cok düzenli olmuyor. Yinede hissetmek guzel
Didem_678 Anestezi07 cinsiyetını ögrenince yazarmısın erkek tir ama segerme olarak ben de oğullarımda erken hissetmiştim Ama tabi daha cok küçükte odur yani