Ela20 Herkese merhaba, Doktora gitmeme iki haftadan fazla bir zaman var gidince bilgi alacağım fakat şuan sormak istedim sizlere. Prilam dr 10 mg hapı ikiye bölünüp içilebilir mi? Bilen var o şekilde içen var mı?
Annelik-yolunda12 Ela20 İçilir ama etkisi olacağını sanmıyorum günde 4 e kadar bulantının şiddetine göre alınabiliyor
Sysesra Ela20 ben 9.haftamda başladım gece 2tane içip yatiyodum ertesi gün ikindiye kadar falan rahat geçiyordu. Doktorum bulantin 18.haftada geçer demişti benim 20de tamamen geçti. O zamana kadar bazen geçti gibi hissedip birakiyodum daha kötü olup tekrar içiyorum günde 3tane
Ela20 MommySharkdutdutdutut 🙂😊 hiç aklıma gelmezdi benimde. Sağlık ocağına gitmiştim hemşire bırakmaya çalış bıraksan iyi olur diyor. Birkac defa denedim çok kusuyorum yiyemiyorum bende isterim içmemek dedim. İkiye böl yarım iç dedi olur mu dedim şaşırdım olur olur dedi ama geçiştirdi. Doktora gidince mutlaka soracağım fakat o zamana kadar belki o şekilde kullanan vardır bir fikir almak istedim
Ela20 Minigimm0611 2 tane içiyordum 1 e düşürdüm. Bırakmak istiyorum denedim birkaç defa çok kusuyorum sağlık ocağındaki hemşire ikiye böl bir süre öyle dene sonrada gün aşırı iç bırak dedi.birakabilmek için
MommySharkdutdutdutut Ela20 cok degisik zaten 10mg 😚 yani prilamin bi zarari yok ne sana ne bebeğine mesela ben 3 tane kullaniyordum gece 2 adet iciyordum sonra 1 e düştüm sonra tamamen kestim 😚 kesiliyor yani 1 tane icsende bisey olmaz ki
MineLule Ela20 bıraktıktan sonra üç dört gün kötü geçiyor sonra toparlıyor vücut yarım almanıza gerek yok bence
Ela20 MommySharkdutdutdutut bende 2 den 1 e zar zor düştüm tamamen bırakmadım. Siz 1 den sonra direk kestiniz bir daha hiç içmeden mi bırakabildiniz yoksa gün aşırı veya iki günde bir 1 tane içerek mi? Bir zararı yok fakat sağlık ocağındaki doktor ayrı hemşire ayrı her fırsatta aslında içmesen aslında bıraksan tamamen zararı yok diyemeyiz ilaç netice diye konuşuyorlar insanın gerçekten elinde değil içi sıkılıyor.
Ela20 MineLule üç dört gün kustuktan sonra toparlanıyorsa sabrederim. Üç dört gün icmemeyi deneyeyim birde
Ela20 balarisi06 bende aynı şekilde biliyorum çentik olması lazım bölünmez her ilaç iyi olmaz diye hemşire olur olur dedi geçti hayret bir şey
MineLule Ela20 ben beş ay prilam kullandım günde üç alıyordum ikiye düşürdüm sonra bire düşürdüm sonra iki günde bir aldım ve bıraktım üç dört gün sonra toparlandım
balarisi06 Ela20 bence bazıları sallamıyor bizi🤦♀️ bende vitaminimi içemiyorum diye dokotora üztünde çizgi olmadıgını bildiğim halde sordum kırıp içsem yada ezsem diye iç de nasıl içiyorsan iç dedi bende kırdım böldüm içtim ama dokunuyordu daha çok istifra ettiriyordu… Bıraktım rahatladım.. Prilamı da bıraktım birden 1 hafta oldu bir kaç gün salladı ama şu anda iyiyim 🙄 hiç bölüp içmedim ama son 1 hafta 2 yerine 1 içmiştim sonra da kestim birden
Ela20 Eczaneler de bilebilir şimdi aklıma geldi sorup bir şey öğrenirsem sizlerle de paylaşırım arkadaşlar
Ela20 MineLule iki günde bir alarakta deneyebilirim öyle bırakmak daha mı kolay oldu birden kesmektense
MineLule Ela20 birden bırakmayı denemedim ama biraktiysaniz bir kaç gün deneyin kendinizi duruma göre hareket ederseniz