ATC Öncelikle çok geçmiş olsun cnm benimde eşim Mart ayında korona geçirdi herşeyimizi ayırmıştık zaten yemeği,odayı,kullandığı ne varsa sağlık ekipleri eve geldiği zaman eğer herhangi bir belirtiniz olursa bize haber verin gelir sizede test yaparz demişlerdi çok şükür bir sıkıntı yaşamadım atlattık o sekilde