Dilanmutlu Merhaba anneler doktorunuz sezaryen gününü kaçıncı haftalarınız da verdi? Bebekte herhangi bir sorun yaşadınız mı ve kaç kg doğdu yarın sezeryan olacağım kafama çok takıyorum.
Hafissee Dilanmutlu 36+4 de konuştuk istersen 38+6 da alırız dedi ama bilmiyorum çatı muayenesi olmadım henüz
Basak26 Dilanmutlu benim nabzı biraz yüksek çıkıyor 2 haftadır ve kilosu 3700 oldu bugün karar verdik cumartesi 12 de sezeryan olacağım. 39+0 olacağım tam
Basak26 muzeyyen1 benimde 38+5 38 deyim bende beb bugün gittim cumartesiye gün verdi zaten nabzı yüksekti
Eski9 Dilanmutlu salı günü gittim 37+4 te 28 Haziran pazartesiye gün verdi 38+3 olucam tansiyon yüzünden daha fazla bekletemem diyor
muzeyyen1 Eski9 o yüzden yoksa 39 da alıyorlar beni 39 alcak muhtemelen ama bir korkuyorm ki anlatamam estetik dikiş de yok normal dikiş atacak onu geri alacak falan