TospikAnne ben biberon avent aldım ama daha kullanmadım. 0-3 ay aldım ama hediye olarak ilerki zamanlar İçin 3-6 falan ağızlık verdiler. Emzik daha almadım ama avent falan almayı düşünmüyorum. Çünkü emzik vermeyi zorda kalkmadıkça pek düşünmüyorum. Belki kendi de almaz. Bü yüzden daha makul fiyatlı bi emzik almayı düşünmüyorum. Kullanırsam avent alırım