Bsrakya Kizlar fırını açarken kolumu yaktım, iz kalmasından korkuyorum. Acaba başına gelen ve yanık kremi kullanıp geçiren arkadaşlar var mı hangi yanık kremi kullanırsam geçirebilirim?