Ilk hamılelıgım normal dogumu cok ıstedım ama 30.haftamdan sonra ödem aldım ve albüm oldum normal dogum yapamadım ve sezeryan ıcın gun almıstım. Cok guzel hamılelık gecırdım ne bulantı ne bır sey sadece son haftalarda agırlastı hım ıcın zorlanıyordum neyse doguma gelelim 🥰21.06.2021 gunu sabah 7 de hastaneye gıttık tabı heycan vardı ama bır tuhaf bir duygu ıslemler falan yapıldı odaya girdik kıyafeti giydikten sonra asıl korku heycan basladı damar yolu acildi sonra sunta takıldı sunta takan hemsıre stajerdı 3 defa denedi sonunda oldu ama baya zorlandım daha sonra hemen amalıyat haneye alındım kapıda aılem vardı gorunce agladım ama asla motivasyonumu bozmadım cunku kızımı gulerek karsılamak ıstedım amalıyat haneye gırdım herkes guzel karsıkadı helede anestezi doktoru sureklı benımle konustu yapacak ıslemlerı soyledı kambur seklinde oturdum cenemı gogsume yasladım ıgneyı vurdu hissetmedim acımadı zaten hemen yatırdılar yavas tan sıcaklık hissettim ben tabı korktum bana soyleyın hala hıssedıyorum dıyorum anestezi hayır dedı sana soylıcem dedı megersem kesmısler benı 😁doktorum geldı o anda sankı karnıma masaj yapıyorlardı korkmamak ıcın bır noktaya baktım sadece sonra tam 8.18 de kızım agladı allahımmm ne guzel bır duygu Rabbım herkese nasip etsin hele kokusuuu korku falan kalmadı ben ne zman cıkcam dedım doktorlara😁hemen kızıma sarılmak ıstedım sonra odama aldılar beni hemen nescafe ıctım su meyve suyu sonra kızıma sarıldım kokusu evlat ya evlat buymus 🥰o anki his tarif edilemez 4 saat sonra suntam cıkarıldı yurutuldum zorlanmadım hatta hemsıre senın canının kıymeti yokmu bır ah der ınsan dedı😁Suan 4.gunum kahvaltımı hazırlıyorum kendım yatıp kalkıyorum cok sukur tek sorunum kızımı kuveze aldılar enfeksıyon yollarım ıdrarlıydı hamıleyken ondan etkilenmış ama cok sukur ıyı olsun da 🥰 benım hikayem de bu elhamdülillah cok sukur korkmayın inanın kendınıze cunku sonu cokkk guzellll