siractuba 37. Haftada doktoruma sordum olmamı tavsiye etti hatta çokta iyi olur dedi bende 37. Haftamda oldum yaklaşık bir hafta oldu hiçbir yan etki ya da şikayetim olmadı çok şükür emzirirken de ikinci doz aşımı olucam ailede başka hamileler de var aşı olan hatta biri hemşire