EmrahAyeKaplan kendi doğurup koysun o halde 😂 kabul etmeyin sanki kayınvalideniz ermiş mi rüyada gördü diye koyacaksınız öyle kosaydı her rüyamıza inanmamız gerekirdi bence yok öyle bi şey ha bi de niye kendi babasının adını görüyor o da ayrı keşke hiç fikir belirtilmese isim konusunda çünkü islamda çocuğun adını Anne ve babası koymakla yükümlüdür hatta baba annenin rızasını almak zorundadır mutlaka