Annesininkuzusu01 Aylinarya Hayır 4 lü tarama testinde ölçümler, kan tetkikleri yapılıyor. Ayrıntılı ultrasonda parmaklar, iç organlar, göbek kordonu ve iç yapısında bulunan damarlar vs bakılıyor
akgunbirsen Aylinarya hayır canım değil, biri risk hesaplaması yaparken (down sendromu vb.)diğeri bebeğin tüm organlarına bakılıyor herhangi bir sorun varsa doğum anında müdahale edebilmek için.
Aylinarya akgunbirsen geçen hafta 2 Li tarama yaptırdık çok şükür temiz çıktı ama doktorum 4 lü de istedi biraz endişelendim bende o yüzden sordum 🤦🏻♀️
akgunbirsen Aylinarya gerek yok ikili yaptırdıysan. Risk olsaydı belki derdim ama riskte yokmuş boşver.