Merhaba kızlar , kafayı yemek üzereyim. Gebelik şekeri çıktığı için doktorum endokrinolojiye gitmemi söyledi. 1 haftadır uğraşıyorum devlette asla 1 ay yer yok hiç bi hastanede. Özeller de de aşırı pahalı 600 700 TL civarı bi muayene ücreti, 300 küsür buldum oda 15 20 gün sonrasına randevu veriyor zaten 1 hafta geçti o kadar bekleyemem de, gidenler varsa merak ediyorum misal özele gittim 700 küsür ödedim bu alan sanırım şeker takibi yapacak ve ben 2 hafta sonra vs gene gidicem tekrar mı vericem aynı ücreti? Yada bu alan da ne yapılıyor kaç kere gidiliyor nasıl işliyor gidenler yardımcı olursa çok sevinirim