Kızlar haftaya cuma sezeryan oluyorum ve inşallah oğlumu kucağıma alıyorum. Ama çok korkuyorum. Hem ilk kez bebek bakacağım nasıl becerebilecek miyim, ona zarar verir miyim? Ya sağlıklı olmazsa ya geceleri hiç uyumazsa ya ben kötü anne olursam diye. Bir yandan korona bulaşırsa diye korkuyorum. Bir yandan eşim bana yardımcı olmazsa, beni ihmal ederse, eşimin gerçek yüzünü görürsem nasıl buna dayanırım diyorum. Tam delirdim anlayacağınız 😢 sizde de var mı böyle duygular 🤦🏼♀️