Su fazlalığımdan dolayı 10 gündür perinatolojide yatıyordum şeker takibi yapılıyordu bugün doktor bebeğe giden damarlarda bi sıkıntı olduğunu söyledi gün içinde tekrar muayene edip duruma göre yarına doğum kararı verecek şuan 37+0 bazı sebeplerden dolayı sezeryan istiyorum ama devlette olduğum için öncelikleri normal doğum. Böyle durumlarda yine de normale zorlarlar mı başına gelen var mı ya da 37de doğurup bebeği küvöze girmeyen var mı bilgisi tecrübesi olan lütfen paylaşsın benimle 10 gün önce 3003 gramdı 35+4te 37+1 ile uyumlu görünüyordu