Merhabalar. Bir genimde pıhtılaşma var. Dün testim pozitif çıkmıştı bugün doktora gittim. Ultrasonda henüz görünmedi fakat Bta hcg 420 çıktı yani gebelik var doktorum keseyi görünce ilaçlar başlıycaz dedi geç olmaz mı dedim hayır sağlıklı mı sağlıksız gebelik mi ilk onu anlayacağız dedi. Siz ne zaman başladınız? Keseyi gördükten sonra geç olmaz değilmi? Önceden 2 kaybım var o yüzden korkularım çok. Deneyimlerinizi yazarsanız çok mutlu olurum.