Aysenurctn32 ilk okudugumda bende begenmedim. Baska isim mi kalmadi fln dedim ama manasi cok guzel ve romantik. Anlamiyla dusununce guzel geldi.Ben isim koyarken ilerde cocuk kendi adini begenir mi dalga gecerler mi fln onlari da goz onunde bulunduruyorum ama bunu Cocugunuz da sever bence ileride anne baba isim birlesiminden olustugu icin. Baskalarinin yorum yapmasi inan hic bi zaman beni etkilemedi bir kulagimdan girmedi bile digerinden ciksin… cunku bos yapiyolar yorum yapma hastaligi var millette.. Cok etkileniyosan karar vermedik de koydugunda ogrenirler..