Fdmcnrnzm Canantsy yıllarca hep kızım olursa aysima koyacağım dedim oğlum oldu şimdi 12 sene sonra kızım olacak ve içimden ipek koymak geçti. Bence ay yüzlü güzel kadın manasında #aysima
MerveCeren Canantsy Aymira 🥰 bende düşündüm ama büyük kızımın adı Almina ikisi çok karışır die koyamadım 😁🙃