aysun86_ Merhaba 20+2 yim bugün göbeğimde inme gördüm daha küçüktü doktorumu aradım ağrın sızın yoksa sıkıntı yok dedi ama yinede tedirginim bu durumu yaşayan oldu mu🙏🏻
Emregizem aysun86_ merhaba benimde öyle bazen hatta sabah aç karnına oluyor genelde bende 22+3 haftalığım ağrım da olmuyor normal diye düşünüyorum aç olduğumuz zaman miğdemiz gidiyo ya ben öyle düşündüm bi sorun olucağını sanmıyorum
Seda-1 aysun86_ canım benim 37 bitti erkek bebişim olcak Perşembe gün rabbim nasip ederse benim karnım hiç yukarı çıkmadan hamileliğim bitti 😂 doktor bir sıkıntıda görmedi sadece hapşırıp öksürükten düşecek gibi hissediyorum 😂
Gulsurmeli Madame93 Yoruma Fotoğraf Eklemek (Açık Fotoğraf Yöntemi) https://imgyukle.com/ buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır