Babymoomy canım ben ikili üçlü yaptırmadım ama detaylıyı yaptırdım ikiz bebeklerim özele gittim o kadar detaylı bir şekilde ilgilendi ki doktor sadece elini yumru yapmış iki parmağını açtı diğerlerini açmadı bir tanesi yarım saat parmaklarını açtırmak için uğraştı resmen 2,5 saatte falan çıktım ben o kadar uzun sürdü eğer imkanın varsa özeli tercih et derim devlet bu konularda sallıyor ve bu kadar detaylı ilgilenmiyor