Zehraa89 ben taa kaç haftalıktim bebegimin elbileserini kendi hastanede giyicegim kiyafetrimi yikayip utuledigim de hatirlamiyorum bile🙂Hastane cantamda coktan hazir.şuan 34+5iz sadece dogumu bekliyorum çoktan🤗Bebegin butun kiyafetleri tamamsa alacagin bisey kalmadiysa aldiklarini yika biran önce erken degil sonra rahat edersin.